grudnia 01, 2020

Początek


 Cześć! 

Niektórzy z was mogą mnie kojarzyć z instagrama, na którym od kilku lat pokazuję swoją ścieżkę naukową. Pomyślałam sobie, czemu by nie założyć bloga. Mam teraz więcej wolnego czasu i chciałabym poświęcić go na coś kreatywnego (a nie tylko przeglądanie tiktoków :)). 

Wypadałoby się przedstawić. Jestem studentką farmacji i mam za sobą rok "gap year'u". Uwielbiam fotografię, pozwala mi to odprężyć się. Chciałabym się rozwijać też w tym kierunku. Kocham zwierzątka i ogólnie naturę, a także podróże. To są główne tematy moich fotografii. Oprócz tego bardzo lubię czytać książki, lecz robię to wyłącznie w wakacje z powodu braku czasu w roku szkolnym. 

Na tym blogu chciałabym publikować różnego rodzaju treści. Na pewno zdominują je informacja o nauce, farmacji, ale chciałabym przemycić tu też moje zamiłowanie do fotografii, czytelnictwa czy podróży. Mam nadzieję, że blog ten przypadnie wam do gustu, pozwoli się zrelaksować lub dostarczy wam ciekawych informacji. 

Do zobaczenia w następnych postach!

Blond farmaceutka :)   

Brak komentarzy: